FAQ Najczęściej zadawane pytania GPS Partners

Czy GPS Partners zapewnia szkolenia z obsługi aplikacji?
Tak. Po podpisaniu umowy i zamontowaniu systemu w pojazdach, każdy klient otrzymuje przypisanego opiekuna handlowego. Przeprowadza on wedle życzenia szkolenie wstępne oraz w razie potrzeby, udziela odpowiedzi na każde pytanie, w trakcie korzystania z systemu GPS Partners.
Jaki jest czas montażu systemu od chwili podpisania umowy?
Maksymalny czas realizacji montażu systemu od momentu podpisania umowy to 14 dni. W większości przypadków, czas ten jest jednak krótszy. Ustalamy go indywidualnie z każdym klientem, aby dostosować się do Państwa potrzeb.
Gdzie wykonywane są montaże systemu monitorowania pojazdów GPS?
Montaże realizujemy w dowolnej miejscowości w Polsce. Miejsce montażu umawiane jest indywidualnie z klientem. Dojeżdżamy we wskazany przez Państwa punkt, bądź korzystamy ze współpracy zaufanych montażystów na terenie całego kraju.
Jaki jest okres gwarancji na sprzęt?
Okres gwarancji na sprzęt w przypadku zakupu wynosi 24 miesiące. W przypadku opcji najmu sprzętu, okres gwarancji obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
Czy GPS Partners oferuje wersję mobilną systemu GPS?
Tak. System GPS dostępny jest w formie aplikacji mobilnej na Androida oraz IOS.
Czy lokalizator można zastosować w innych pojazdach niż samochód?
Tak. Nasze lokalizatory mają bardzo obszrne zastosowanie. Dzięki szerokiemu zakresowi napięcia pod jakim pracuje lokalizator (od 6V do 36V) oraz wbudowanemu wewnętrznemu zasilaniu, w system mogą być wyposażone motocykle/quady, jak i pojazdy ciężkie (ciężarówki, sprzęt budowlany).
Jaka jest dokładność danych o pozycji pojazdu podawanych przez urządzenia, w porównaniu do rzeczywistego stanu?
Wpływ na dokładność pozycji mają satelity krążące wokół Ziemi. Standardowa dokładność to ok. 2 metry.
Czy może występować różnica w wyliczeniu dystansu przez GPS w stosunku do wskazań licznika w pojeździe?
Tak. Takie rozbieżności mogą występować ze względu na samą technologie GPS. Mogą one wynikać z ukształtowania terenu czy też pory dnia, gdzie satelity wykonują niesymetryczny ruch, co ma swoje odzwierciedlenie w dokładności wskazań GPS.
Co jest potrzebne w pojeździe, aby można było podłączyć CAN?
Do podłączenia zewnętrznego modułu CAN, niezbędny jest komputer pokładowy pojazdu. Dzięki niemu, nasz system sczyta dane z pojazdu i przeniesie je do aplikacji. Dokładna lista modeli pojazdów oraz zakres sczytywanych danych dostępne są na naszej stronie gpspartners.pl
Po jakim czasie od montażu, otrzymam login do aplikacji i zobaczę swoje pojazdy “na mapie”?
Od wykonania montażu, dane do logowania wysyłamy klientowi w ciągu 24h na wskazany adres mailowy, bądź udostępniamy w teczce z dokumentami, tuż po zamontowaniu urządzenia i sprawdzeniu poprawności jego działania.
Jaka jest częstotliwość odświeżania pozycji pojazdu w aplikacji?
Standardowa częstotliwość aktualizacji pozycji pojazdu to 1 minuta. Czas odświeżania możemy jednak ustawić indywidualnie i dostosować do Państwa oczekiwań.
Przez jaki okres przechowywane są raporty na serwerze GPS Partners?
Dane na naszych serwerach przechowywane są przez 90 dni. Wedle Państwa indywidualnych potrzeb, czas ten możemy skrócić, jak i wydłużyć. Raporty generowane są w formacie pdf. Mogą zatem Państwo pobierać dane o każdej porze i przechowywać we własnym zakresie, na osobistych nośnikach danych lub w tzw. chmurze.
Czy jeden klient może otrzymać kilka loginów do jednej aplikacji?
Tak. Klient ma możliwość otrzymania kilku loginów do aplikacji. Każdy z nich może posiadać różne możliwości do zarządzania aplikacją. To Państwo decydują, jakie uprawnienia są przypisane do danego loginu.
W jaki sposób mogę zgłosić problem z działaniem urządzenia?
W naszej firmie funkcjonuje DOK – Dział Obsługi Klienta. Kontakt podany jest na naszej stronie internetowej. Komunikując się z nami, otrzymają Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące naszych produktów oraz otrzymają Państwo wsparcie w przypadku występowania nieprawidłowości w działaniu aplikacji i sprzętu.
Czy system można rozbudować o tzw. urządzenia peryferyjne?
Tak. Nasz system można rozbudować o urządzenia peryferyjne tj. czujniki zewnętrzne, czujniki temperatury, przystawki do zaciągnięcia danych z tachografu CAN i inne. W przypadku takiej potrzeby, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym w celu ustalenia szczegółów oraz omówienia możliwości ich zastosowania.
Czy system umożliwia zdalne sczytywanie danych z tachografu?
Tak. W swojej ofercie posiadamy rozwiązania umożliwiające zdalne (online) sczytywanie karty pojazdu oraz karty kierowcy. Sczytane i pobrane dane mogą być przechowywane w aplikacji GPSPartners.pl i gotowe do odczytu dla klienta.

Zadaj nam swoje pytanie przez poniższy formularz:

Imię i nazwisko*
Pytania*
Twój e-mail*
Przepisz kod z obrazka

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Najcześciej szukane słowa